onsdag, oktober 14, 2009

radion spelar vår sång.

12:43

jag har fått klagomål om att jag bloggar för sällan - av Mikkis, människan som jag umgås i princip 24-7 med. det är till att vara populär. ;P

livet går sin gilla gång med skola, plugg och dans. igår var jag även på Fysikens medlemskväll och fick lite inspiration och nya coreövningar. plankan i all ära, men det blir lite tråkigt efter ett tag och jag har inte hittat (eller inte haft tid att hitta, rättare sagt) någon bok med nya övningar. nu har jag lite på lager som jag ska pröva ikväll, det blir fina grejer. :)

igår fick jag även reda på att jag ska vara husvakt ända fram till den 25:e, dvs. en vecka längre än jag räknat med - HALLELUJAH! :D jag njuter hejdlöst av att rå om mig själv, handla på Ica och laga mat till barabara mig, precis vad jag vill. den här veckan har jag ätit massa fisk - vanlig stekt lax med pasta och grönsaker, fisk med ruccola-och-pinjenötstäcke med ris och kokta rödbetor, vit fisk i kokosmjölk, chili och ingefära med ruccolaris och så bönsallad. jag älskar det. har inte hunnit med att baka något mer, men det är inplanerat till torsdagkväll då jag ska svänga ihop ett par rågkakor och en banankaka. på fredag är det inplanerat pyjamasparty hos mig med tillhörande film, snacks och en massa fluffiga kuddar, madrasser och täcken. efter två partyhelger känns det som en mycket bra avslutning på veckan. :)

i eftermiddag är det gymmet med Mikkis, om hon kryar på sig lite tills dess. hon mår inte så bra idag, fryser och ont i huvudet. lilla gumman. <3
kvällens ska avslutas på bio - "Flickan som lekte med elden". jippieyay. :)

Inga kommentarer: