torsdag, oktober 15, 2009

allt som du gör blir till pärlor på min panna.

13:02

helskotta vad det går segt idag. hela idag är seg. allting började med att min iPod inte ville starta, så istället för att komma ut på min löptur i tid fick jag vackert starta igång datorn, synka iPoden med iTunes och sen mixtra lite där. sen gick det. :) den något försenade löpturen blev ändå ljuvlig - frostmorgon och en sakta gryende dag som inte riktigt kan tona ner månen och stjärnorna som fortfarande syns lite. färden gick till Safjället, men vände mitt i spåret istället för att springa hela vägen runt. lite tidsbrist och vill inte fresta onödigt på höfterna som inte har gjort ont på ett bra tag. hela morgonen blev förskjuten och jag drog ut på frukosten och kom lite senare än vanligt till Mikkis (som SKUTTADE ut när hon öppnade dörren åt mig, skuttade när hon kramade mig och sen servade mig med kaffe. delight of my day. :)). strax runt 10 började post-gymtränings-stelheten kicka in och eftersom det var lite kallt och jag inte har sovit riktigt så mycket som jag behöver så kände jag mig rätt kola i huvudet fram tills lunch.

nu har det varit lunch och jag är lite mer energifylld med en kopp the by my side. dags att göra ett nytt tappert fokuseringsförsök - Åhej!

1 kommentar:

Julia sa...

Tack, jag behövde verkligen höra det. :) pussi!