fredag, september 11, 2009

you're my angel.

09:36

igår var jag och fikade med Banana på eftermiddagen. hon ska åka till Cypern i två veckor med Chefen och snorkla, dyka med tuber, ligga i solen och äta halloumi. hon om någon förtjänar det, men lite avis är jag allt ändå. :) som sagt, hejdåfika och jag slås allt som oftast av hur omtänksam hon är. när vi ses på Centralen frågar hon: "Vill du gå till EspressoHouse så du kan få din koffeinfria latte eller är du sugen på något annat?" jag är ju då den enda i min vänskapskrets av kaffepimplande människor som inte tål kaffe (eller rättare sagt tål jag inte koffeinet) men mina vänner anpassar sig glatt för att jag ska få dricka kaffe när vi fikar. <3 sen fick jag låna hennes lägenhetsnycklar. eget place, I TVÅ VECKOR! två veckors total frihet där jag kan sova hur jag vill, äta vad jag vill, göra precis vad jag vill! utan att påverka min familj det bittersta. skuttade jag av lycka? OM jag gjorde! :) sen lovade hon att dricka minst en paraplydrink åt mig. shit the same vad det är för drink, bara det är ett paraply i. ;P

idag har jag som mission att baka knäckebröd, handla, plugga och träna dans. ikväll är det surströmming som står på schemat, cant wait! :D

1 kommentar:

Julia sa...

jodå det är så bra så. har gett mig på att söka jobb igen, mest blä på den biten iaaf.
hur är allt själv?