torsdag, september 10, 2009

musiksökande.

22:10

jag fick flipp efter poppingen idag när alla andra uppenbarligen hade koordinationsförmåga och det hade inte jag. "MEN GÖR SOM JAG VILL DÅ!" tänkte jag förbannat åt mina ben och armar där jag flaxade omkring och inte lyckades få en rörelse i takt. imorgon är det jag som ställer mig framför en spegel med iPod i öronen och och övar.

för övrigt skulle jag bli för evigt tacksam om NÅGON?! kan hjälpa mig att hitta följande låt:
Tiffany Affair ft. Jody Breeze - Start A Fire, instrumental version
jag har försökt och försökt, men jag hittar inget. någon? snälla? jag måste! ha den! absolut skönaste beat:et att öva popping till ever!


annars är jag trött men väldigt nöjd - efter en massa tjat från min sida har vi ätit bruna bönor och fläsk. hundra år sen och gud så gott! nu ska jag stifta närmre umgänge med min säng. :)

Inga kommentarer: