lördag, september 12, 2009

som helgen sig bör vara.

17:23

det är som det ska vara när det är helg. :)
vaknade, fortfarande trött, imorse runt åtta. somnade om sov till halv tio istället. därefter på med träningskläder och ut på gå-lö-gå-runda. 43 min totalt, varav 22 minuters löpning smärtfritt, det tackar vi för. :) sen hem, stretch, dusch och frukost i magen. bra start.

passade på att sätta en deg också, eftersom min familj i torsdags anmärkte på att: "Fummelfot, det finns inga gifflar kvar i frysen!" vilket i princip betyder "Snälla, snälla, kan du inte baka igen?" vilket jag självklart gör. :) ett plåtbröd och två plåtar med vanliga bullar. påfyllt för ett tag igen. :)

masserat mors nacke och skuldror och fått mina vader masserade av pappa. DET är något som är värt 150 spänn (och dessutom gör helt fantastiskt ont...)! nu känns dem mycket mindre ihopknutna än förut. fina grejer. :)

strax ska jag ta tåget in till stan och lämna av lite grejer i Bananas lägenhet - typ flytta in skulle man väl kunna kalla det. :P
inatt sover jag själv.
yay! :)

Inga kommentarer: