torsdag, september 17, 2009

proppat huvud.

17:28

efter en heldags plugg är det återigen stopp för input av mer information. MEN, jag har läst igenom alla mina kapitel i "Practical Sports nutrition" och "Idrottsnutrition för bättre prestation", så nu får jag variera mig med att leka med instuderingsuppgifterna istället. tro mig, det är ett välkommet avbrott. :)

jag... ja, läste är väl kanske fel ord att använda för att beskriva vad jag gjorde. jag skummade i alla fall igenom kapitel 4 i "Social research methods", så jag har ett hum om vad det handlade om. nu tänker jag lägga den på hyllan och smälta lite.

vädret är härligt - jag och Mikkis belönade oss med att strosa omkring lite på stan innan jag drog hem till "min" lägenhet. jag har plockat ihop mig och ska hem till Föräldrarhemmet efter poppingen ikväll eftersom mor&jag ska åka till Sommarstället imorgon såfort vi kommer hem från respektive skola/jobb. känner ett behov av att tvätta lite kläder och framförallt packa ner en riktigt varm tröja och ett par raggsockar. Sommarstället i september brukar inte innebära någon överdriven värme vid den här årstiden (även om det är soligt.). däremot kommer det garanterat att bjudas på massa härligt frisk, klar luft, met-tillfällen och en massa mäjligheter att krypa upp i en soffa/framför kaminen med en kopp te och en bra bok (jaja. kurslitteratur då.). sista gången dit för i år. alltid lite vemodigt.

Inga kommentarer: