onsdag, september 16, 2009

fråga mig något om "nutrition goals for athletes", för all del.

17:16

massiv pluggdag.
Mikkis kom vid nio och sedan dess har vi hållt igång, mer eller mindre. uppbrott för lunch mellan 12:15-13 och sen på´t igen. herregud, det känns som huvudet är helt fullt och inget mer får plats. men, det har gått riktigt bra och jag har kommit igenom hälften av mina tre kapitel i "Practical sports nutrition" och kan snart ge mig i kast med instuderingsfrågorna. Umeå som gäller nästa vecka, med tillhörande dugga (betygsgrundande, that is.) och föreläsningar. jag ser verkligen fram emot det, det ska bli superspännande att se en ny stad och få gå på föreläsningar med några av Sveriges duktigaste inom ämnet. sen 13 timmars tågresa upp och hem... tja, allt kan ju inte vara kul här i världen, eller hur? :P (dessutom är det nattåg och liggvagn i alla fall. :))

nej, nu ska jag ut ur lägenheten och få lite syre till min stackars hjärna. jag mår mycket mindre förkylt idag, men väljer ändå att ta det piano idag och rätt lugnt imorgon också. orka med att dra på sig något långvarigt.

btw - turkisk yoghurt + hallon + kiwi= godis!

Inga kommentarer: