torsdag, september 03, 2009

pop me.

21:54

dagens roligaste idag var Bus som som uppsluppet sa: "Du vet de där hopp-skutt-grejerna vi gjorde förra gången? Jag vill göra dem igen!"
hopp-och-skutt-grejerna är mer kända som burpees och är i allmänhet rätt jobbig (om man inte fuskar.) i och med min mosterträningsvärk efter i måndags tänkte jag ta det lugnt med benträningen idag, men herregud, om någon står med ett stort leende i ansiktet och ber att få göra burpees... då är inte jag rätt kvinna att neka. :P

efter gymmet drog jag till TFDA och satt uppkrupen i en soffa och pluggade (och sneglade på Twin T som övade koreografi inför någon klass) någon timme innan det var dags för första lektionen poppin. tokroligt även det. full med adrenalin och alldeles glad efteråt trots hällregn. :)

nu är jag hemma med potatis-och-purjolökssoppa i magen och ska hjälpa mor med håret och hon ska hjälpa mig innan jag går till sängs. halv nio imorgon med Mikkis @ the library. måste hinna sova lite också ju. :)

btw!
min koreografi inför bröllopet är klar! det ska bli spännade och jättekul att få göra den. :)

Inga kommentarer: