måndag, augusti 17, 2009

jag går och fiskar.

23:10

jag glömde skriva att jag vill cykelsemestra på Gotland också. :)

arbetsdagen genomfördes och efteråt tog jag mig till gymmet för mitt Bus-lösa pass. det gick bra ändå, vi får se hur massakerad min kropp känns imorgon. imorgon är det inplanerat ett löppass på Safjället á la pyramidintervaller, vilket jag aldrig sprungit förut. ska bli kul. :) och, klockan 18.00. är det jag som ligger på en massagebänk och ser fram emot en rejäl genomknådning av mina vader. stretchat igenom benen ordentligt efter passet idag, men det ska bli förbaskat skönt (och förmodligen rätt smärtsamt också, men det tar jag. :P) med någon som trycker bort alla knutar.

kvällen har annars bjudit på rogan josh (indisk lammcurry) och "Brokeback Mountain". äntligen! försökt se den ett antal månader nu. väl värt väntan. :)

nanna nu.

Inga kommentarer: