tisdag, augusti 18, 2009

förmiddagstisdag.

09:55

igår bjöd gympasset på bland annat frivändningar och eftersom jag inte kört det på länge tog jag det lugnt med vikten och hade bara stången och 5 kg till. insåg igår att jag nog får lägga på lite mer när jag höll på att kasta upp stången rakt på hakan på mig själv. lyckligtvis blev det bara en lätt touch. phew. :P tekniken sitter inte riktigt som den ska än dock - stången dunsade lite hit och dit (på nyckelbenen bland annat. jag rekommenderar det inte.), men det såg bättre ut än förra veckan. tack och lov för muskelminne. :)

längtar till eftermiddagens vadmassage. mmmmmm. :)

annars håller jag på och bråkar med mina nya telefon som vägrar förstå att den ska lägga över mina kontakter jag sparat på SIM-kortet. som det ser ut nu kommer jag sitta ikväll och skriva över dem för hand. tja, jag har ju ändå inget bättre för mig på kvällarna...? hmpf!

Inga kommentarer: