söndag, augusti 30, 2009

home at last.

19:14

äntligen hemma. jag och min ekonomi uppskattar otroligt mycket skjuts hem från Tranås, men mitt trötta huvud uppskattade inte att sitta inne i en bil med ett lika trött och därtill gnälligt barn på typ 1-2 år. sov typ halva vägen, så det gick vägen ändå. :)

sitter och försöker som en ambitiös och duktig flicka registrera mig på min distanskurs i Umeå, men trots enträgna försök och in-och-utloggningar så får jag bara upp "Registreringen misslyckades" i elakt röd text. inget annat svar. känner mig lätt missmodig och gråtfärdig, men jag fattar också att det mest kommer sig av trötthet och hunger. ett djupt andetag, fixa lite mat, försöka lite senare ikväll och sen ringa supporten imorgon om det inte går. sådär. lugn och fin. :)

Inga kommentarer: