måndag, augusti 31, 2009

heja måndag.

13:57

jag kände imorse när jag var ute på min sedvanliga promenad att nu har det vänt, nu är det höst på riktigt när jag fick dra på mig mina tunna fingervantar innan jag gick ut. jag tycker om höst, men den inleder tyvärr den period då jag i princip har konstant kalla händer, någon gång fram till nästa sommar. det är därför jag är så förtjust i varma témuggar. :P

Friskis&Svettis har gratis provträning hela veckan, så jag bad pappa släppa av mig på vägen till jobbet och tog en morgonträning. inget monsterpass, har mina två första dansklasser (:D <3!) ikväll så jag vill helst inte vara alldeles död. efter uppvärmning körde jag lite utfall, chins, armhävningar som avslutades med en stund i sällskap med boll och bosuboll. :)

passat på att jobba lite, lika bra att försöka skramla ihop så mycket som möjligt. CSN är ju inte direkt kända för att snabbt få ut pengar...

fika med Mikkis och update med skvaller. <3
dans! <3
levergryta ikväll! <3 (jag ska få upp mitt Hb om det så blir det sista jag gör. :P)

Inga kommentarer: