torsdag, juli 30, 2009

nej, det funkar inte.

17:46

jag försöker verkligen, men det här känns verkligen som en riktig skitdag.
jag har handlat, lagat lunch och pysslat med det som behöver pysslas med inför imorgon. Louice har varit här och jag har lärt henne baka knäckebröd (1. placera Louice vid bakbord med deg och kavel. 2. ge instruktioner. 3. Louice klarar sig själv. splendid. :)) medans jag gjorde tomathack och vitlöksolja. vi pratade massa mat, drack te och knaprade nybakt knäckebröd, vilket var jättetrevligt. :)

se där? jag försöker i alla fall få det att bli en bra dag, men det hjälps inte för jag känner mig tjock som en boll (mens. halleluja. >.<) och vill bara gosa med en Någon i soffan, bli pillad i håret, titta på film och stänga ute omvärlden.

jag behöver att det ska hända något oväntat jättekul.

äh, fan.
nu ska jag gå och handla sallad och låna en film.

1 kommentar:

Cilla sa...

Känner med dig gumman, crap-dag här också, men har inte ens försökt göra den bättre så jag har inte ens rätt att klaga ;)
Snart är det freeeedag!! =D