lördag, juni 27, 2009

tell them the fairytale gone bad.

12:32

igår blev inte riktigt som jag tänkt mig. tillsammans med en krånglande mage rann min partyfeeling ur sanden och kvart över elva tog jag mig en nattlig promenad från Manu till farmor och farfar där jag strax efter ett kröp ner under fluffiga, varma lakan och somnade.

låg och drog mig imorse, men när jag väl påklädd skulle ta mig hem kollade jag igenom fickorna efter att allt var med - och hittar inte plastfickan med busskort, Visakort och pengarna jag hade med igår. efter lite panikartat klappande på byxofickorna och springande runt letandes i huset får jag så vackert konstatera att jag har tappat dem. spiknykter. härligt. morr. det glada morgonhumöret förstört. >.<

nåväl. kortet är spärrat, jag får ett nytt hemskickat om några dagar. ska försöka spärra busskortet också.

damn it. jag antar att det vankas utgång ikväll också, men jag har noll lust. jag vill bara sitta hemma på en riktig film-och-pizzakväll och hångla med någon eller ha grillfest i någons trädgård, inte ut och ränna på stan. bara chilla och ta det lugnt.

Inga kommentarer: