lördag, juni 27, 2009

how to spend a saturday.

17:03

av mina innan skrivna alternativ blev det film-och-pizzakväll, tyvärr utan någon att hångla med. skulle någon anmäla sig frivillig lovar jag att tänka över saken. :) jag ska försöka fixa så jag kan se "Transformers" ikväll, men om det inte går så får jag väl hyra film the old fashioned way. något med mycket specialeffekter och våld tack. inget romantiskt dravel ikväll.

promenerat till Kållered och fått min dagliga soldos - nu ska jag hålla mig inomhus ett tag och se lite mer exakt vilken nyans av röd jag har fått. :P farm&farf skulle ut och städa båten idag, har jag tur är hon färdig till imorgon så det blir lite åka av. åhh, hav och segelbåt! en av mina två favoritplatser i den här världen. :)

annars då?
inte mycket.
ligger i sängen med datorn på magen, ensam hemma. Lillebror borta och föräldrar iväg på fest. kvalitétstid med mig själv. :)

Inga kommentarer: