torsdag, juni 25, 2009

pre-helg.

20:38

vem behöver gå på krogen för att få uppskattning när man kan vara massör för ett pojklag? :P varit hos mina 91:or ikväll och efter en vadmassage fått kommentaren: "Det var världsklass!" och sen dess har jag svävat som på små moln. :) det är så roligt, de är så artiga och trevliga och roliga och jag kan ju det här! det här är såå bra för mitt ego. ;P och jag ska vara med dem som massör under Partille Cup. woho, woho.

dagen har flutit på i lagom takt. suttit framför datorn och tills jag nästan blev vindögd och letat efter kontaktuppgifter till klubbar. det har gått rätt bra i Danmark och Norge... men jag måste erkänna att jag inte är riktigt lika haj på tyska. Babelfish är min bästa kompis för tillfället. :P

imorgon blir det typ halv arbetsdag för vi ska till båten och resa mast. kanskekanske blir det båtutflykt i helgen, jag håller alla tummar jag har.

Mikkis är hemma igen! (bara veckan ut, men ändå.)
helgen har klar potential. :)

Inga kommentarer: