lördag, juni 13, 2009

sweet and lazy saturday.

19:03

Lajsas student igår var bra, trots iskall lokal och hällregn hela eftermiddagen (lyckligtvis efter att hon hade sprungit ut och vi hade kommit inomhus). massa kul Gnällbältesfolk och god mat. lite för mycket god mat. cheesecake med jordgubbssås och Maryland cookies någon? ghad, bakverk och efterrätter är verkligen my extreme weakness. lågg till filmgodis på kvällen så lyckades jag få i mig mer socker igår än under den senaste månaden. ^^ lite godisaversion just nu. lär väl hålla i någon månad. :P

körde ju första gympasset på länge i torsdags. fredag bjöd på träningsvärk á la krampkänsla och så ömma muskler att det gör ont bara att stöta i saker. idag är det värre. :P mina föräldrar vägrar ge mig sympati med motiveringen "Skyll dig själv, det är ditt eget fel.", vilket de KAN ha rätt i, men ingen i världen har mått dåligt av lite oförtjänt sympati. faktiskt.

jag har varit sjukt duktig med försiktig träning (stavgång samt två lätta gympass) och stretchat ordentligt under veckan och det har betalat sig - inte haft höftont på ett par dagar (i och för sig träninsgvärkont överallannanstans, men wtf.). me happyhappy. vi får se vad JZ säger när jag kommer dit på måndag. :)

Inga kommentarer: