tisdag, juni 16, 2009

straight up.

15:51

exarbetet är färdigkorrigerat, tryckt och inlämnat i rätt antal exemplar till rätt personer --> HALLELUJAH! :D

jag har ägnat resten av dagen åt att baka, pyssla i köket, lyssna på hiphop och göra en sjukt god lunch bestående av pasta med champinjon- och skinksås. haft craving efetr det ett bra så. sååå gott. :)

ska strax hänga massagebänken på axeln och dra iväg till Rosendal och 91:orna. sålt in mig på ett hörn - nope, inga pengar, men jag får erfarenhet och jag får träffa väldigt trevliga killar. Lillebror och laget var iväg i helgen och när Lillebror ringde till pappa för update meddelade han att hans lagkompisar hade tyckt: "Kan inte din andra familjemedlem följd med?" Höhö, tyckte pappa, saknar de mig på mycket? (han är hjälptränare för killarna.) "Nej, inte din pappa, din syrra!" hade laget tyckt. gissa vems ego som blev ungefär sjuhundra gånger större? :P

Inga kommentarer: