onsdag, juni 10, 2009

strumming my pain with his fingers.

20:16

sitter på studentuppvaktning och är osocial och tråkig. har (mot bättre vetande) misshandlat mig själv emotionellt lite grann och känner mest för att lipa just nu.

ge mig:
en skog, ett par löpskor och så springa tills det bara svider i lungorna och benen.

jag känner mig inte hemma nu.
jag vill åka bortbort till Italien och Grekland och vara borta ett par månader.

jag önskar att det fortfarande var dansklasser i veckorna. jag längtar efter dunkande hiphopbeats, Jojje som dänger kepsen i golvet och skriker: "Fy faan vad fett!" när han tycker vi gör något bra. medryckande r'n'b och Twisted Twin som tittar på oss genom spegeln och höjer ögonbrynen när han vill poängtera något viktigt. jag saknar den personen jag blir i den lokalen. jag längtar till SummerCamp med varenda fiber i min kropp.

jag vill bort. åker till Gnällbältet imorgon kväll och är borta hela helgen. nästa torsdag åker vi till Sommarstället och firar midsommar.

WW is back in town - jag önskar det kunde sluta! poppa upp i mitt huvud. delvis därför - jag vill vara på ett ställe där jag inte kan råka springa på honom på stan (förmodligen mest för att jag vill råka springa på honom på stan). det är sånt jag nog inte bör erkänna ens för mig själv. jag behöver något som distraherar mig och jag har för mycket fritid nu (hade du frågat mig för en vecka sen hade jag aldrig kunnat se något negativt med för mycket fritid...) för att kunna vara distraherad hela tiden. jävlajävla.

Inga kommentarer: