torsdag, juni 04, 2009

dan före Dagen.

21:33

och imorgon tar jag examen.
fattar det inte riktigt.
febril verksamhet i köket med mamma och mormor i princip överallt, pysslandes med tusen saker samtidigt. jag sitter och väntar på att Lillebror ska komma ut ur duschen snart. sen ska jag in och duschas och peela och bli vacker som en dag så jag slipper göra det imorgon när jag ändå måste gå upp snuskigt tidigt för att fixa med hår och smink och sånt jag aldrig gör inför vanlig skoldagar. men, är det examen så är det. jag vill lysa som en sol. :)

igårkväll var restaurang med min KoF-klass. riktigt trevligt, men jag och min förkylning gjorde sorti vid 23-tiden och åkte hem till farm&farf med väldens kallaste fötter, gosa in mig ett fluffigt täcke och sov.
idag har jag gjort snabbvisit hos Mikkis för att låna Bananas locktång och sedan ägnat lite tid åt att knalla på stan och sedan ytterligare tid på Hälsovetarbacken, lyssnandes på disputation. inte alltför tråkigt, och jag har dessutom skrivit den tillhörande uppgiften som har legat och flåsat mig i nacken i flera månaden. skönt att bli av med!

hmm.
ja.
imorgon.
ja.
det blir nog bra det här. :)

1 kommentar:

Cecilia sa...

Självklart blir det bra gumman! Det är din dag imorgon, njut av det! :D