torsdag, maj 07, 2009

you're a breath of fresh air to me.

08:05

igår var det inte en chans att jag skulle palla få ner något här. kom hem strax efter tio. preppade frukost och mat till idag och sen gick jag och dog på min säng. bildligt talat, men ändå.

igår hade jag återigen cykeltest med Banana - jag var inte helt säker på att jag gett henne rätta pulsvärden när jag mätte manuellt, så jag gjorde om det med pulsklocka. sen lite exarbete innan jag gjorde cykeltest på mamma också, som tyvärr lyckades vara en av de avvikande procenten av befolkningen som inte gick upp i puls som beräknat och jag jag stod som ett frågetecken och bara: "ehhh... jaha... alltså, jag kan inte riktigt ge dig några värden..." lite snopet, mest för mig.

sen lunch, sen exarbete tills både GusMemma och jag var helt färdiga. då tog jag mig till Slottskogen och sprang VårRuset med Nea, mamma, Kombo, Bustrollet och Lady Hickups. riktigt trevligt. :) hann med en snabb och blåsig picknick också innan jag åkte till TFDA och avslutade dagen med lite hiphop.

hej och hå. :P
exarbete idag med.
träna, packa inför Stockholm.
får se om jag kan sätta två ord efter varandra ikväll. :P

what's up with vädret förresten? regn?!

Inga kommentarer: