tisdag, maj 05, 2009

dagen, trötthet och lite ljus i tunneln.

21:42

min dag har gått lite upp och ner. GusMemma och jag fick lyckligtvis gjort en massa analys och har "bara" del 3 kvar imorgon. sen ska vi ta oss igenom både en metoddiskussion och hela resultatdiskussionen och SEN ska vi göra klar hela arbetet med allt pill och knåp och knep som det innebär. faaast det ska inte vara klart förrän fredag innan klockan 15. men då ska det vara klart. det blir hårda dagar nu framöver, men det kommer nog gå det också. :) handledarmöte idag som gick förvånansvärt bra. vi var apnervösa att Mr. Pettersson skulle dissa halva vår bakgrund, men icke. tackgudtackgudtackgud.

därefter släpade jag min trötta kropp till TFDA för NYC. när klassen skulle börja satt jag i en hög på golvet och var själva ursprunget till ordet "trött". sen satte Twisted Twin på musiken och började fundera och peka och vips! orkade jag igen. dansen är mitt kryphål nowadays, där finns inget so har något med resten av mitt liv att göra. bara släppa alla tankar och dansa. lycka.

lagat mat med mamma. nu är jag helt slut igen, packat grejer inför dagen imorgon. HPB på morgonen, skola hela dagen, VårRuset på kvällen och sen mer dans. jag är förmodligen kontaktbar igen nästa fredag, så vill ni mig något får ni nog vänta tills då. :P MEN jag ska nog överleva det här med. :)

Inga kommentarer: