måndag, maj 11, 2009

helg plus veckostart.

22:25

ja, det har ju inte blivit så mycket det senaste.

skolfredagen slutade väl i allafall med t
att vi fick iväg exarbetet typ-klart till Mr. Pettersson. skönt. sen hem för att åka till Gnällbältet och jag var helt slut i huvudet. när jag messade mamma på tåget hem för att kolla när Lillebror skulle komma hem svarade hon: "Han är redan hemma, vi åker såfort du kommer!" och jag tänkte panikslaget "men jag har inte packat än!" och började nästan spontanlipa av stress. men det var lugnt. vi kom iväg i hyfsad tid och jag satt i en apatisk ställning i framsätet och pratade med mamma de fem timmar bilresan tog. lugn och ro. :)


lördagen bjöd på SMfinaler i handboll i Sthlm. först pappas flickor som kammade hem guldet som ingenting och sen en riktig rysare mellan Guif och Alingsås. "Vad skönt att kunna se en match uan att vara känslomässigt engagerad!" tyckte mamma och jag och sen satt vi ändå och skrek av glädje när Alingsås gjorde avgörande målet. :P bankett på kvällen och det var trevligt. :)

frukostbuffé på söndagmorgon och sen sex timmar hem i bil till Gbg och genrep inför showcaset. aptrött när jag kom hem vid strax efter elva. somnade och drömde oroliga drömmar om showcaset och exarbetet. too much on my mind right now.

idag har varit skola och lite löpning. känner mig lite bitter över att de flesta vässar löpformen inför på lördag och jag försöker få tillbaka min löpkänsla och få min höft att fungera. gud, jag vet inte hur det kommer gå. det är asfalten som gör mig mest orolig. skogsstigar går rätt bra, men asfalt.. njaaae.
vi får se.

imorgon är det showcase. jag får lite panik av att tänka på det. håll tummarna från halv sex och framåt, tack. :)

Inga kommentarer: