lördag, maj 30, 2009

triggerpunkter, dag 1.

17:11

tråkiga saker jag trodde jag skulle få slippa efter att vi gjort den rent praktiska delen med exarbetet - sitta och bli förbannad på en skrivare för att all teknik är av ondska och den bara vill jävlas och få "paper jam" i tid och otid. tji fick jag. håller på och skriver ut opponentuppsats + vår uppsats i två exemplar och skrivaren har strulat i typ en kvart nu. jag tror att den insåg i vilken illa utsatt läge den hade satt sig själv, för nu fungerar den igen (peppar peppar.).

första dagen på triggerpunktskursen är avklarad, jag har huvudvärk som strålar upp i huvudet, men mår i övrigt ganska bra. det går liksom inte att förvänta sig att må kalasbra när man går i och börjar mixtra med massa spänningspunkter i kroppen. kursen är kul och bra än så länge, vi får väl se hur jag mår imorgon. :P

ljuvligt väder ute. jag ska hem och lägga mig på gräsmattan, punkt slut.

Inga kommentarer: