fredag, maj 29, 2009

yes! it's friday!

18:02

opponeringsarbete genomgånget och analyserat. GusMemma och jag jobbade duktigt (förmiddagen på en bänk med bord i solen!) och var klara någon gång strax efter två. heja heja oss! :D

därefter var det träning på schemat för mig. säga vad man vill om motivation, men den var inte på topp idag. idag drevs jag inte av några nobla ansatser som att "jag vill förbättra mig" eller "jag vill ha en frisk kropp genom livet", nej, idag fokuserade jag stenhårt på att "jag vill bränna kalorier och ha en snygg kropp i sommar". föga nobelt som sagt, men träning är inte tokroligt alla dagar. passet var med andra ord inte så roande idag, men jag körde igenom det trots att jag mest ville hem och det gick helt OK. :)

har suttit en stund med matrecept till ett gäng handbollare jag ska hjälpa, men nu tänker jag ta stopp i duktigheterna och istället parkera mig framför TV:n en stund med en kaffekopp och mellis. oh ljuva lättja. ;)

Inga kommentarer: