söndag, maj 17, 2009

sunday afternoon.

17:43

jag har suttit på mitt ass hela dagen. det kryper lite i kroppen och jag vill ututut och gå promenad eller vad som helst. men nej. ont i höften bara av att gå hemma. idag måste det vara en lugn dag.

jag är grym på att fålla T-shirts nu förtiden förresten. har gjort 5 stycken inom den senaste veckan. idag den sjukt snygga gråa med lila stad från Dressman och den vita sommar-T-shirten från H&M jag köpte fredags. mer eller mindre färdigstädad. bytt sängkläder också, känns skönt att ha allt iordning innan jag ska åka. plockat fram saker att ta med, bör nog ransonera lite. eller inte, vem bryr sig förresten? I can bring whatever I want. :) kommer ihåg pappa som fick flipp när jag ville ha med sju par skor någon gång till Teneriffa. ^^
MEN jag använde vartenda par, haha. :P

har lite mer att sy om jag vill. är läskigt sötsugen, härligt med den tiden månaden. det värsta dämpades med ugnbakat äpple med kanel och yoghurt. frukt is the shit. :)

Inga kommentarer: