måndag, maj 18, 2009

dagen innan Spaniensemester.

17:14

den här dagen har varit väldigt behaglig.
en cykelrunda fick inleda morgonen innan jag åkte till skolan och tillbringade en knapp timme med GusMemma för att planera VFUredovisningen. iväg till banken för att sätta in alla mina småpengar på kontot. jag hann utan problem svänga förbi Panduro och hittade på transferpapper och ljusbrun tygfärg innan jag skulle vara i Kollektivet för planeringsfika inför morgondagen. den planeringen var också rätt snabbt avklarad och sen satt vi mest och surrade och ingen av oss kan väl riktigt inse att vi faktiskt åker imorgon!

dagen har varit solig och jag har gjort det planerade jag behövde göra - sätta in pengar och växla pengar. jag har packande kvar, men det är inte bråttom. det enda som drar ner mitt humör är höften som gör rejält ont igen och jag kan inte träna och bara gå väldigt korta sträckor. men det är som det är, vila den här veckan så hoppas jag att det blir bättre och sen kör jag igång lite försiktigt igen. :)

nu ska jag hänga tvätt och packa lite mer.

Inga kommentarer: