torsdag, maj 14, 2009

överlevnad.

21:48

men se där, jag överlevde den här dagen med! med risk för att det var en affirmation var skoldagen precis lika urtråkig som jag fruktade. dagens höjdpunkt blev dock när GusMemma upplyste mig om att: "Nej, vi slutar inte fem idag, vi slutar klockan tre!" och sen fortsatte med att tala om för mig att vi slutar tre imorgon också. vips! så var mitt lidande förkortat med 4 timmar! det kallar jag trolleri! :D

varit och hämtat min nummerlapp - det gick smidigt och smärtfritt och vid kvart i fem satt jag på tåget hem. sen höll jag på att somna, helt slut i hela kroppen. dividerade fram och tillbaka med mig själv under hela tågresan om jag skulle orka springa eller inte, men det löste mamma genom att vara hemma. alltid lättare att komma ut med sällskap. :) en lätt joggingrunda och som alltid var det jätteskönt så fort jag bara kommit igång. kvällen har varit lugn med god mat och inte så mycket mer. jobbat lite med matprogrammet till 91:orna, det blir nog riktigt bra. :)

nu ska jag smita upp till min säng, skola imorgon också. ju.
hmm, det kan inte bli så mycket segare än imorse ändå. :P

Inga kommentarer: