fredag, maj 15, 2009

ledighet, ljuva ledighet.

19:27

examensarbetet är inlämnat och har gått igenom Urkund (jippie!).
skolan tar uppehål i typ två veckor jag är faktiskt ledig (jippie igen!).
jag åker till Spanien på tisdag! JIPPIE YAY!

efter att ha genomlidit ytterligare en dag med en av de mindre begåvade föreläsarna jag haft under min högskoletid (som gav oss en kursutvärdering att fylla i innan vi skulle gå hem. han tycker nog inte om min, men jag var inte elak av ren jäkelskap. jag tyckte inte han var bra och motiverade varför också. ha!) knallade jag i rask takt till Odinsplatsen där mamma mötte upp mig och vi tog oss till Allum för att fira min nyblivna ledighet med lite shopping. :) jag har upptäckt att den stora nackdel med att byta klädstil är att jag knappt har några kläder att känna mig bekväm i när årstiderna skiftar, vilket är en aning problematiskt. speciellt med tanke på att jag ska åka till varma och soliga Spanien på tisdag.

alltså var mitt uppdrag att inhandla lite sommarkläder. jag hade siktet inställt på en T-shirt, ett linne och ett par shorts. jag lyckdes inhandla två T-shirts och ett linne. klart godkänt resultat. :)

Inga kommentarer: