lördag, maj 16, 2009

GöteborgsVarvet.

13:44

igår kväll dissade jag min egen säng och snodde Lillebrors (han är i Tyskland atm) och eftersom han har ett fungerande element i sitt rum frös jag inte när jag skulle sova, för första gången på väldigt länge (vilket även delvis kan bero på att jag hade pjyamasbyxor och nattlinne på mig). jag somnade fort som attans och har sovit som en stock hela natten. vaknade utvilad och nästan pigg. :)

idag känns det så bra som det kan göra. känner mig inte i närheten lika slut i kroppen som jag gjort i veckan. lullat runt här hemma nu på förmiddagen och knappt lagt två strån i kors. laddat med färsk pasta med italienska köttbullar i tomatsås och grönsaker. ja. det känns så bra som det kan göra. :)

oavsett vad som händer, hur det går med höftens fungerande eller icke så ska jag ha roligt. det är fint väder, det kommer vara tokigt mycket folk, Bus ska springa i mitt tempo och jag har publik längs banan som har lovat att heja. all I ask for. :)

Inga kommentarer: