torsdag, maj 14, 2009

ingen piggelintorsdag precis.

07:07

just nu förbannar jag min ambitionsvana och önskar något djupt och innerligt att jag hade struntat i att anmäla mig till HBP-kursen. det hade inneburit två lediga dagar till och jag hade sluppit pinan att vakna kvart över sex imorse och inse att jag behövde gå upp.

jag är trött, känner mig seg och ska sitta i skolan fram till klockan fem, samt börja dagen med ett prov jag är i princip totalt oförberedd på (my own mistake). iskalla händer, värmer dem runt kaffemuggen. längtar redan tills jag kommer hem och få ge mig ut på min inplanerade löprunda (fan ta vädret om det regnar!). sista träningspasset innan Varvet - imorgon är det vila som gäller.

idag är det bara på med kepsen och genomlid dagen.
nåja, tiden går ju hur tråkigt man än har...

Inga kommentarer: