onsdag, april 01, 2009

spinn-off.

18:05

häpp! - så var jag jättetrött igen. :)
fint att jag inte kan lägga mig på någon mellannivå; har jag tränat är jag skitslut och hör sen. :P spinningpass alltså! jag har ju gjort klart innan i den här bloggen att jag inte är så förtjust i spinning, men att jag ska försöka mig på det igen. Sist var det Moratösens pass jag var på och idag ett pass på Fysiken med en Lars. denna Lars hade verkligen totally crappy musik, men var så glad och peppande i sig själv att det gick riktigt bra och var rätt skoj ändå. :) STORT plus för att höften inte krånglade det minsta! :D

jag har även så sakteligen utökat mina dagliga promenader (som började på 10 minuter åt gången i lördags...) med fem minuter per dag typ, och idag kan jag glatt knalla 30 minuter i sträck utan att få ont. min höft mår allt bättre och jag är glad och lycklig. duktig höft. (klappa)

nu ska jag ner och laga mat. den här gången vet jag att det tar en timme. :P

1 kommentar:

ann|kan sa...

Du vet väl att du är välkommen tillbaka på mina pass precis när du vill? ..jag har minsann ingen crappy musik^^ Kram!//"Moratösen"