torsdag, april 02, 2009

revival.

08:52

inte nådigt så trött jag var igår. gick och la mig strax efter tio och bara låg och kände hur helt slut jag var innan jag faktiskt orkade somna. :P

kroppen är dock helt fantastisk, för imorse när jag vaknade (innan klockan ringde, märk väl) kände jag mig inte i närheten lika sleten som igår. lite stel och yrvaken, sure, men inte "jag vill aldrig mer gå ur sängen"-död. det trodde jag faktiskt inte igårkväll. :)

alltså ska jag gå och träna nu. :)
dock inte det inplanerade tempopasset jag tänkt tidigare i veckan, bara en liten lugn genomkörare för att få lite blod till musklerna och så en lite längre stretch på det. orka bli skadad igen (dessutom har ett antal små fåglar viskat i mitt öra det senaste att det inte är dödsfarligt att vila och ta det lite piano mellan gångerna).

det är en lisa för min själ att bo ensam i ett trevåningshus nu.
frukost ifred, tyst och lugnt. :)

Inga kommentarer: