torsdag, april 02, 2009

coming up: exarbete och torsdagkväll.

15:08

lunchen idag var delvis en ny erfarenhet - rotsakskaka. väldigt lätt och väldigt gott. :)

pappa erbjöd mig och GusMemma skjuts till hallen där vi ska ha exarbete idag. mycket bra, bortsett från att jag ju måste meddela GusMemma om saken och det var en aaaning svårt när det envisades att vara upptaget när jag ringde henne. i över en timme. lite svettigt. nåväl, nu är alla nödvändiga parter vederbörligt informerade. ska bli kul ikväll, sett fram emot att få göra Sävehof.

annars lite smågrinig för att jag bara slängde ner random kläder när jag packade för att passa farmor&farfars hus, och inte packade med lite förnuft. tanken KUNDE väl ha slagit mig att jag kanske skulle vilja ha några plagg som är lite beyond vardagsstuk. icke icke. och när jag ändå är igång och är ytlig önskar jag att jag hade något aningen mer fashionabelt än (farmors) ryggsäck att släpa runt mina grejer i. men nejdå.

jag ska nog sova en stund så jag inte är helt väck ikväll.
fridens liljor.

Inga kommentarer: