tisdag, april 14, 2009

slow down baby.

20:56

...träna lugnt och fint vad det ja?
jaja, jag känner av höften igen. jag vet, jag är en klant.
--> ingen dans idag. satt bredvid, körde anteckningar och skrattade åt Twisted Twin som apade sig som han brukar. verkligen saknat dansen under förra veckans påsklov. datum (11/5... tror jag)och dans state:at för Showcaset också, 4 veckor kvar och jag ska börja öva NU (eller såfort höften tillåter... :P). har inte börjat noja alls än, känner jag mig själv rätt kommer det en sisådär 10 minuter innan jag ska in på scen. :P fyra veckor med mycket iPod i öronen och dansa på busshållplatser.

exarbetet i full gång igen. GusMemma och jag la in den sista enkäten i SPSS idag (jaaaaaa!) och bokade tid med CB för att försöka förstå hur vi ska använda programmet för att analysera. sen kom vi på att det är en månad kvar tills arbetet ska in och konstaterade att nej, det är knappast någon panik än, we've simply got a lot of work to do. sen ägnade vi eftermiddagen åt att läsa statistikböcker tills vi inte fick in något mer i huvudet. sen hem till Mikkis på en kopp té, där hon och Banana lite uppgivet undrade: "Vi vill ta examen och bli godkända, är det skäl nog att skriva den här arbetet?" njae. tvek på den tyvärr. :P


WW har skickat vykortet han lovade. jag vet inte hur det känns riktigt, men det är skönt att veta att han lever och mår bra.


ljuvlig kycklinggryta till kvällsmat.
förvånansvärt levande ben för att ha kört galet spinningpass igår. trevligt. :)

1 kommentar:

ann|kan sa...

Hehe, det kan jag nog :) Aahja, det var ett RPM-pass, näe då har han inte valt själv. Men han kör ju inte 100% hårdrock på sina egna pass, så min musik är teoretiskt sett bättre ändå ;)
Måndag funkar preliminärt, hör av dig i tid så vi hinner avboka din plats om du ångrar dig bara!
Kram!