onsdag, april 15, 2009

hellolove.

22:14

inlinestur imorse, för första gången sen i höstas. lite som Bambi på hal is första minutrarna, men sen gick det riktigt hyfsat. enda nackdelen var asfalten som var lite blöt och hal, jag hoppas det är torrt imorgon då jag planerar att återupprepa succén. :)

exarbetet idag har varit lekskola med statistikprogram och inbokat möte med CB. under tiden satt jag och försökte förstå allt hon sa och efteråt hade jag hela huvudet fullt med statistiska termer och frekvenser och kumulerade frekvenser och transformation och vet inte riktigt om jag kände mig så mycket klokare direkt. imorgon ska jag tillbringa hela dagen med frekvenser. GusMemma införde bregreppet "tröstkaffe" i tisdags (dvs. sånt kaffe man dricker när man känner sig lagom nedslagen av skolan och behöver piggas upp. kan med fördel köpas på Espresso House för min del eftersom de gör sjukt god koffeinfri latte. :)) och jag hade med mig en hel termos (koffeinfritt givetvis. jag vet att det egentligen inte räknas till riktigt kaffe, men jag tar vad jag kan dricka. :P) tröstkaffe till skolan idag. mycket bra idé. ska nog upprepa den imorgon. :)

min träning idag blev något ostrukturerad, men Fysiken hade medlemsdag och jag spenderade en mycket trevlig stund med en PT som körde coreinstruktion. på boll, utan boll, på bänk, på en rulle på golvet - you name it. roligt med omväxling. :)

jag har köpt ett nytt linne och ser väldigt mycket fram emot Bananas födelsedagskalas på fredag. då ska jag dansa massor!

Inga kommentarer: