måndag, april 27, 2009

let's start the week.

13:07

lunchpaus i alla måste-göra och skolarbete.

gympasset imorse gick helt OK, jag är nöjd och sprang 10 minuter på löpbandet utan några anmärkningsvärda katastrofer. jag tycker fortfarande att latsdrag är hopplösa, men jag blir ju uppenbarligen starkare, så jag antar att jag inte borde gnälla, hmm? däremot så tycker jag mer och mer om hantelrodden, den känns där den ska i alla fall. :)

mina hörlurar pajade i fredags morse innan Gnällbältetresan, så jag hastade in på Elgiganten för att köpa nya innan jag hoppade på tåget. de gick sönder på lördagen. inte så att ljudet försvann, som på de andra, men de fastlimmade in-ear-snäckorna på själva lurarna lossnade. vänster i lördags, höger i söndags. jag ska lämna in dem och kräva pengarna tillbaka såfort jag är i stan nästa gång. fin kvalité på de grejerna. jag ska hålla mig till Sony och sånt jag känner till i framtiden.

nej, nu var det slut på ledigheten.

Inga kommentarer: