lördag, april 25, 2009

Gnällbältet by night.

23:42

andra och sista kvällen i Gnällbältet för den här gången. festen i fredags var jätterolig, länge sen jag upplevde ett uteställe så bra! musiken var väl inte riktigt my cup of tea (som vanligt) men helt okej. Lajsa var jättesöt och det var massa kul folk ute. :) jag hade ingen alkoholtolerans (också som vanligt) så det blev inte så mycket för min del - knappast någon lust att raggla hem sen. vid tjugo i tre var vi hemma och i alla fall jag slockande pang bom.

idag har jag varit och tränat gym (sprang i 10 minuter på löpband i sträck - inget ont! :)) och umgåtts med kusinerna mest. vart på lite picknick, lagat mat, kollat Robinson och tagit promenad. lugnt och fint och bara skööönt. :) jag hittade en massa fina recept i kokboken "Hela Sveriges Husman" som jag började skriva av, och efter ett tag sa Morbror: "Eller så kan du ju helt enkelt få den boken." och jag blev alldeles varm av glädje. så, jag har fått en kokbok. :D

KOMMANDE TRÄNINGSVECKA! :D
Mån - Gym pass 1 + spinning med Moratösen

Tis - Dans NYC + liiite löpning (10-15 min)

Ons - Intervaller, X-trainer (förmodligen)

Tors - Gym, pass 2 (VALBORGSPICKNICK! :D)

Fre - VILA!

Lör - Löpning (sågott det går) + backe med stavar

Sön - Lätt löpning + Dans Hiphop Newstyle

ja, det gör mig lätt panikslagen att jag fortfarande inte kan löpa en sammanhängande sträcka och GöteborgsVarvet är om snart två veckor. ja, jag inser att jag troligtvis måste ändra min målsättning från "springa under 2 timmar" till "ta mig runt". ja, det svider utav bara sjutton. jag är ju känd för att ha så låga krav på mig själv. :P

nu ska jag kura ihop mig i sängen och slöläsa lite. :)

Inga kommentarer: