fredag, april 24, 2009

solskensfredag.

08:08

och så är fredagen äntligen här. :)
jag var mycket mindre dödstrött imorse när klockan ringde 06:00 och jag masade mig upp och ut på promenad, vilket förvånade mig. trevligt dock. det var rätt kyligt när solen så sakteligen höll på att klättra sig uppåt, så jag hade båda handskar och mössa på.

det var en sån där magisk morgon och det var länge sen jag var ute så tidigt. fågelkvitter, frisk, kylig morgonluft som nöp mig i kinderna och dimma över sjön i Isaks mosse. lite solsken som strilade ner genom träden - sämre morgon kan man allt ha. :)

hem igen vrålhungrig, stretchade, duschade och sen gröt i magen. finns det något bättre än frukost på morgonen när man är riktigt hungrig? :)
nu är jag färdigpackad (ska bara få ner datorn) och kaffet är urdrucket. skola till ca 15-tiden, sen ska jag placera mig på tåget till Västerås. ikväll! <3

Inga kommentarer: