tisdag, april 28, 2009

I've got the right temperature to shelter you from the storm.

21:40

avstämmningen med GusMemma gick bättre än väntat. nu vet jag vad jag ska göra, hon vet vad hon ska göra, vi vet vad som är kvar, vad vi ska göra tillsammans och när vi ska göra det. finemang! lunchen spenderades med mina flickor och eftermiddagen i Mikkis soffa. jag fick skrivet jag skulle (inte på långa vägar färdigformulerat och välskrivet än) och känner mig nöjd och i fas igen. :)

strax efter 16 knölade jag på mig min monstertunga ryggsäck och vandrade ner till ElGiganten vid Nordstan för att reklamera min hörlurar. allting gick smärtfritt och en gick jag in på Expert och köpte ett par blå Pioneer istället. fungerande in-ear-hörlurar med bra ljud, jatack! jag ska hålla mig till ett välkänt märke i framtiden och inte experimentera.

hoppade på 4:an och drog iväg till lackarebäck för sista NYC-klassen. fick hjärtat i halsgropen när Twisted Twin deklarerade: "Okej, nu är det färdigövat på koreografierna, nu ska vi gå igenom utförandet på scen." för förra veckan hann vi bara gå igenom en koreografi och jag är inte alls lika haj på den andra. ehe. klassen gick riktigt bra ändå och jag kände att jag fick koll på de grejer jag tyckte var svårast - nu är det bara att övaövaöva. lucky for me så har vi ett extratillfälle nästa vecka, och Jojje ska nog också ha extraklass för hiphopen den här veckan. känns tryggt och bra.

jag vågar inte skriva något om höften för jag är lite rädd för att hela världen kommer gå emot mig om jag visar mig det minsta positiv. så jag är tyst. :P

kroppen är ordentligt mör efter två träningspass igår. vaknade imorse (med inplanerad morgonpromenad) och kände att hela kroppen skrek: "TRÖÖÖTT!" och sen ringde klockan. uhhh. segt som attans, men jag tänkte: "Det blir bättre när jag är uuuteee!" och sen gick jag upp. det blev bättre. cyklade till Bunketorp och hela skogen doftade sådär helt underbart som det gör på våren. :)

nu blir det jag @ säng.

Inga kommentarer: