fredag, mars 20, 2009

tråkfredag.

21:58

det här var länge sen jag skrev det här nu känner jag. det är fredagkväll efter en i vanlig ordning rätt fullpackad vecka, jag har tränat och är faktiskt inte helt slut ---> jag har faktiskt tråkigt. riktigt sådär jag-har-ingenting-att-gööööra-tråkigt. mamma och pappa sitter i soffan och kollar på "Världarnas krig". jag är fattig och kan inte gå ut och dansa. rent spontant hade jag velat hänga med Lady Hickups, men hon är upptagen. meeeh. >.<

det här är väl nyttigt på något sätt också antar jag. :P

jag drömde inatt, en sån där tydlig och klar dröm som man minns långt efter att man vaknat - om WW, naturligtvis. tack så mycket. vi sågs igen och allt ar jätteakward och varken han eller jag visste riktigt hur vi skulle bete oss. sen gick vi på någon gata, skämtade och skrattade och jag spotanla huvudet på hans axel SEN MINNS JAG INGET MER! det är ju bara att konstatera att han hänger kvar i skallen rätt bra och sen försöka bortse från det.

imorgon ska jag träffa Stor Bror i stan - vi ska leta Lillebrorpresent och äta sushi. :)

Inga kommentarer: