fredag, mars 06, 2009

rulla med oss.

22:36

jag har tre nästan oanständigt snygga, nya t-shirts. jag skulle haft fyra om mammas symaskin hade varit lite mer modern, men jag håller på och letar en lösning på det problemet. :) de har lite torktid kvar, sen ska de få stryk och sen är de dooone. :D jag har en bild på ett till tryck i huvudet och Stor Bror ska hjälpa mig att få ner det på papper. he's so damn awesome.


btw, jag såg i GP att Petter spelar på Nef imorgon!
Mikkis och Banana är hemma i helgen och det är tid avsatt för utgång imorgonkväll, men det kanske inte blir något... och jag skäms lite över hur mycket jag hoppas att det inte ska bli något partyparty av så jag kan gå till Nef utan dåligt samvete över att dissa mina flickor jag inte sett på typ två veckor. =/ vi ska ha efter-tenta-fika imorgon, så jag får väl framföra mitt förslag då. de kanske vill hänga med...?
"Såklart!" ;P

Inga kommentarer: