tisdag, mars 31, 2009

out of energy.

20:11

oh shit vad trött jag är. det kröp sig på framåt eftermiddagen och satte sig mest i kroppen, inte så mycket i huvudet. körde som sagt ett riktigt bra pass i gymmet imorse. hittade på ett eget för att få lite omväxling och jag älskar det här med superset! tidseffektivt och hög puls. godis. :) sex övningar allt som allt och så lite upp- och nervarvning på det. kände mig lite hög efteråt, men sen har orken så sakteligen sinat ut musklerna under dagen, och nu är jag som sagt helt slut. as it should be. lite kvällsmat och sova på det här och jag är fräsch som en nyponros igen. ;)

exarbetet gick bra ikväll med, något mindre tidskrävande att bara behöva ta sig ut till Frölunda och inte Uddevalla... det tackar vi för.

gud så skönt det är att ha ett helt stort hus för mig själv. OCH jag bestämmer helt vad jag ska äta. kyyyckling ikväll. :)

Inga kommentarer: