tisdag, mars 31, 2009

det är bara vintern som är slut, nu lever sommaren.

16:43

phew. GusMemma och jag fick exarbetet imorse avklarat riktigt snabbt - vi är två mycket effektiva och duktiga flickor (avd. Lilla klubben för inbördes beundran. :P). sen trodde jag att "ah, men gött, då kan jag slappa lite sen idag!" icke. jag åkte hem, käkade lunch, sen bar det iväg till det riktiga Hemmet för att hämta bankdosan och diverse andra prylar. därefter åkte jag och handlade, sen knallade jag hem och förberedde morgondagens mat (reeevbensspjäll i (förhoppningsvis) megagod marinad och coleslaw.) och bestämde lunchdate med Lady Hickups. vips! var klockan över fyra och nu ska jag gå till bussen för att åka till Önnered och göra exarbete. slappa my ass. :P

daaamn it vad jag hade gött gympass idag förresten!
mer om det later. :)

Inga kommentarer: