tisdag, mars 17, 2009

4 dagar på 5 minuter.

16:41

det har inte blivit mycket updates. jag lever ett hektiskt liv atm.

lördagen blev helt och fullt suverän. vi tränade och jag, som inte tränat sen i måndags, blev totally endorfinhög och gick omkring i ett lyckligt litet rus i tre timmar. :) resten av eftermiddagen/kvällen bjöd på världens godaste pastasallad, vin, kladdkaka och Irish coffee. Lady Hickups gav sig fan på att supa mig full och lyckades. 4 Disneyfilmer och Hancock avverkades. fem stjärnor till den kvällen. :)

söndagen var rätt stillsam och avslutades med hiphop. mumma. :)
gårdagen innebar Boråsåkande och rolig praktik. idag har GusMemma och jag suttit i skolan, läst/skrivit om dieter och hånskrattat en hel del. strax ska jag iväg och dansa NYC och hoppas att (peppar peppar.) min höft ska hålla ihop.

fridens liljor!

Inga kommentarer: