lördag, mars 14, 2009

counting down to movienight!

11:09

jag gjorde sorti rätt tidigt igårkväll. skönt. däremot vaknade jag runt sjutiden (inte lika skönt) men vägrade gå upp och kurade ihop mig i en nöjd lite boll istället och somnade om. mmmmm. :)

idag är det dagen D som jag längtat efter hela veckan. kl. 13. ska jag möta upp Lady Hickups på Fysiken, vi ska träna, sen drar vi hem till henne och ägnar resten av dagen/kvällen/natten åt att titta på film och mysa. :D

jag är lite nojig för dansen imorgon. inte kunnat dansa eller röra mig vettigt på en vecka --> det var två veckor sen jag dansade. och jag har bitvis glömt koreografin vi körde då. känns inte bra. =/ men what to do? bättre att bli frisk. jag fpr lägga ett par timmar extra i veckan som kommer i att gå igenom och öva. jag önskar det var lite mer dansvänligt golv i gymmet. gummi mot gummi är inte det mest optimala för glide. jag har övat på det jag kunnat dock och nu KAN jag faktiskt isolera huvudet, lite grann. :D mina arm-waves ser fortfarande hemska och kantiga ut, men jag jobbar på det. :)

jag har förövrigt cravings efter att springa. hade till och med lust att ge mig ut igår när det var slask och snö och tråkväder. :P
nu ska jag packa iordning mig lite. :)
imorgon är det, förutom dans, kalas hemma hos Extrabror. woho. :)

Inga kommentarer: