måndag, februari 02, 2009

ups and downs.

22:10

tråkigaste föreläsningarna ever på den här kursen. jag hann sammanställa vad jag ska läsa och skriva till seminarie B, C, D och E, skriva en lista på böcker/C-uppsats/avhandlingar jag ska läsa och gå igenom min smsinkorg och minska antalet sms från 704 till 299. och anteckna två sidor. effektivt använd tid?
allright, jag träffade Mikkis och Banana också. det är däremot väl använd tid. :)

stannade på workshopen i typ 15 min. lämnade uppgift, fixade C-uppsats och gick sen och tränade gym i stället. noll lust, men skam den som ger sig. sen hookade jag up med Bästa Ragget och fikade på Andrum. me like a lot. :)

hem vid sextiden och ut med mamma i löpspåret vid sjutiden. vi har kört så himla mycket distans det senaste, så mitt förslag att: "Jag tänkte vi kunde köra lite backintervaller...?" togs emot med full acceptans. kändes bra gött efteråt. :) sen --> mat och slöa i soffan. och påringning av På Riktigt. restaurang med honom hans tös och mer folk på fredag. really nice. :)

imorgon --> styrkeutbildning.
alltså --> sova.

Inga kommentarer: