söndag, februari 01, 2009

new style.

21:56

lördag innebar Coacktailparty i Kollektivet. mitt löfte om att min styrketräningsutbildning på lördagen inte skulle hindra mig att festa höll jag med godkänt resultat från alla inblandade parter. jag har ljuvligt söt med lockigt hår (go Banana!) och silverpuffig klänning och mina flickor var banne mig snäppet bättre ändå. hög klass på flickor på tillställningen alltså. ;) helkul kväll. efter nattamat kom jag i säng vid fyra. :)

---> en mycket trött Fummelfot släpade sig upp ur sängen tio över nio och iväg till gymmet för styrketrän.utb. till klockan tio. Instruktörer hälsade oss med "Ja, jag tänkte vi börjar med konditionsmaskinerna idag!" och jag dog en smula inombords. men det gick bra. :) jag kom hem till Mikkis igen vid 15 och slockande på hennes säng i en timme, men det är en annan historia. blev förövrigt väckt av att densamma flicka strök mig försiktigt över kinden och sa, "Gumman, om du vaknar till lite, tar filten och sätter dig i fåtöljen så får du snart en kopp varm choklad med vispgrädde." luxuary. puuure luxuary. :D

kvällen har spenderats på Twisted Feet Dance Academy med första klassen i Hiphop Newstyle. omg omg omg. jag har svårt att hitta ord. så roligt, så... sååå... passande på något sätt. som det är det här jag har letat efter länge och äntligen hittat rätt. jag älskar det. det är en vecka till näsat söndag! å andra sidan är det bara två dagar tills tisdag och NYC:n. :)

Willam Wallace har åkt till Amerika nu. jag fick hejdåsms imorse - det kändes bra. det hade känts väldigt jobbigt om han åkte utan att höra av sig; jag vill ju veta att han har tänkt på mig. det känns väldigt definitivt - han är inte i Sverige längre. hejdå. det är både apjobbigt och en sorts lättnad.

phew.
trött i både kropp och knopp.
struntar i duschen ikväll och tar den imorgon istället. :P

Inga kommentarer: