lördag, januari 31, 2009

lördagsfunderingar.

12:07

det är skolsken ute och jag har varit på två promenader, den första med mamma, och den andra själv, bara för att det är sååå skönt med något annat än grådaskigt tråk. jag har fixat det kan fixas inför festen ikväll (cocktailparty @ Kollektivet!) och tar det lite piano i väntan på att tiden ska gå. gör te.

det är mycket i huvudet. jag undrar hur många gånger jag har skrivit det nu?
mest beror det på tre saker:
- WW har gjort slut.

- jag har börjat dansa.

- jag funderar på att lägga ner handbollen.

lägg sedan till att jag är på väg att flytta hem igen, jag har examensarbete att skriva och massa i skolan, så blir det klart att det är rätt fullsmockat.

också insett att ordspråket: "I nöden prövas vännen." stämmer över förväntan. jag visste att jag hade bra vänner, men inte riktigt hur underbara de faktiskt är. <3

1 kommentar:

Julia sa...

ska du sluta med handbolllen?!

jag finns gör för dig. pussi