måndag, februari 09, 2009

tur att det finns måndagar.

22:03

effektiv dag, typ.
jag skuttade (nåja...) upp ur sängen strax efter klockan sex och var på gymmet strax innan åtta. där körde jag igenom kroppen, försökte hitta vilka vikter som jag ska ha i vilka övningar och rent allmänt körde testpass. som nämnt innan - jag behöver lägga om träningen ganska totalt sen jag slutade med handbollen. intressant men kämpigt. jag får under skrivandets gång hjälp av På Riktigt - han är verkligen en pärla den pojken. :)

vid halv elva var jag duschad och uppe i skolan för en handledarträff med GusMemma och Mr. Pettersson. det gick riktigt bra. :) jag har också skrivit klart min seminarieuppgift, i god tid, samt gett mamma en helkroppsmassage. och upptäckt att min glada kolla-hur-mycket-vikt-jag-orkar-på-varje-övning-träning har resulterat i att mina muskler i överkroppen fortfarande är ömma, 12 timmar efter träning. undrar om jag kommer kunna lyfta ett mjölkpaket ens imorgon? :P

Inga kommentarer: